
FAQ
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
PYTANIA OGÓLNE
FAQ Najczęściej Zadawane Pytania
01.
Tak. Całość jest przetłumaczona na język polski.
02.
- Należy skorzystać z adresu: https://sklep.coachit.pl/moje-konto/ W razie potrzeby możesz zresetować hasło. Ponadto po zakupie i opłaceniu zamówienia otrzymasz mailowo informację, w której masz link kierujący Cię do Twojego konta na platformie (utwórz hasło, zaloguj się i korzystaj).
03.
Tak, przejdź do https://sklep.coachit.pl/moje-konto/ i użyj opcji Zarejestruj
04.
Oczywiście, zaznacz opcje "Chcę otrzymać fakturę" w formularzu zamówienia
05.
Tak, bezpieczne i szybkie płatności obsługuje firma TPay, która udostępnia także płatności BLIK.
06.
Jeżeli uważasz, że możemy współpracować w innym zakresie – napisz do mnie poprzez formularz na stronie kontakt lub bezpośrednio sklep@coachit.pl
07.
Na ten moment nie ma możliwości płatności w ratach za moje usługi.